Ännu lite mer pyssel!

Publicerat: 2010-10-19 Kl: 13:49:52 | I kategori: Pyssel / DIY |


Eftersom vi bara suttit inne i flera dagar tyckte jag att det passade perfekt att ta fram ännu mer pyssel! När Alva döptes den 4 Juli fick hon en present av några fina kompisar, en ram där man gör avtryck på bebisens fot eller hand i lera! Jag har flera gånger tänkt att vi ska ta fram och använda den men det har inte blivit av, och nu passade det perfekt när jag ändå är inne i en pysselperiod!

Den var väldigt enkel att använda, dock var Alva absolut inte med på noterna och ville verkligen inte stoppa sin hand i nån konstig lera.. Slutresultatet blev dock jättefint, och är en roligt minne att spara!

 



... och så här blev resultatet! Egentligen tänkte jag ha ett kort från hennes 9 månadersdag då handavtrycket är gjort då, men tills dess att de korten kommer hem får det sitta ett provisoriskt kort där!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh sådant fint album attans vad kul för Alava att få när hon blir stor önkska att jag var lika dukitg jag har ju tre barn barn 1 srkev jag jätte mycket om sen vart den minder och minder på dom andra . Men lite finns att läsa :)

2010-10-19 @ 15:26:27
Postat av: Anonym

Missa skiva vem från Pysseliten

2010-10-19 @ 15:27:05
Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Men gud vad roligt, önskar jag också gjort så med Alva :( vi ritade av hennes fot när hon var 3 veckor men inget mer. Usch vad jag grämer mig för att vi varit så slarvigA!

2010-10-19 @ 15:30:24
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vad fint! Kul grej :)

2010-10-19 @ 17:00:33
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: linda-mamma till Tyra

Vad duktig du är med pyssel, jättefina avtryck! Jag har bara orkat med ett fotoalbum, tog en evighetstid, är imponerad av att du gör så många! Till tvåan blir det kanske bara en "bebisbok" dårå :), håller tummarna för att du har tur med lotten. Jag har suttit många timmar och skrivit och laddat upp kort. Jag ska lätt ta deras tjänst att man kan beställa den i bokformat sen när man är klar efter nått år.

2010-10-19 @ 20:38:56
URL: http://linmackblogg.blogg.se/
Postat av: Caroline - Ellas mamma

tack va söt du är och verkligen det samma. massa fina bilder och va pysslig du är- Önskar jag var dte också.. kan ha mina små små ljusa stunder men de kommer allt för sällan. Din lilla tös är helt bedårande. kram fårn oss

2010-10-19 @ 21:12:19
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0