Alva - musikalartisten

Publicerat: 2010-10-20 Kl: 10:38:26 | I kategori: Alva 0 -1 år |


Imorse när vi satt och lekte på lekmattan visade Alva upp ännu en ny talang, nämligen sång! Snart spricker jag väl av stolthet, men hon lär sig i princip något nytt varje dag nu. Hon har en bebistv som spelar musik, och helt plötsligt hörde jag henne sjunga med i sången
- da da da da da daaa da daaaa da da

i exakt samma melodi! Jag har hört henne göra en liknande sång tidigare i veckan men då var det bara några få toner så då var jag inte säker på att jag hört rätt, men nu var det ingen tvekan!

Tänkt att Alva redan är en blivande musikalartist!

Jag blev såklart jättestolt och klappade händerna och sa glatt - Jaaa vad duktig du är vi sjunger tillsammans! Och så försökte jag sjunga melodin med min hesa väsande hostande röst som även i vanliga fall är helt värdelös på att sjunga. Jag mimar typ till jag må han leva för att jag sjunger så dåligt.
.
Då tittade Alva på mig med en min som sa typ
- Eeh vad håller du på med mamma. Nej. Så där ska det verkligen inte låta...





Musikalartist?



da da da daa daa da daaa da

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0