Vardagsrummet - ett tillägg..

Publicerat: 2010-11-26 Kl: 19:55:01 | I kategori: Hemma hos oss |


När jag såg bilderna på vårat vardagsrum i det förra inlägget tyckte jag att det såg lite ovanligt fint och städat ut. Sen kom jag på det. Ja just det, det är ju så här det ser ut egentligen..



Inte så städat som man tror..



Trevlig fredagskväll på er!

Alva har precis somnat utan ett knyst, Andreas åkte iväg en snabbis för att se slutet av Björlövens hockeymatch vilket göra att jag är ensam någon timme eller två. Det ska jag ta tillvara på genom att hälla upp en skål med chips och se några avsnitt av min favortiserie Top model på datorn, myspys!

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Vilken fin kommentar du lämnade inne hos mig! Blev jätteglad! =)



Här har vi också leksakskaos på dagarna. Så fort Philip somnat på kvällen börjar jag plocka, och plocka. På gott och ont! ;)



Ha en fin fredagskväll! Kraam Katta

2010-11-26 @ 20:43:23
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Roligt att se att andra har samma härliga kaos hemma som vi har, hihi. Men jag måste också skriva en liten kommentar om att ni har det jätte fint hemma :)



roligt att du gillar min blogg. Jag kommer absolut hit på besök föer gånger också. Gillar din blogg massor :)



Kram!

2010-11-27 @ 09:14:50
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0