Snygga åkpåsar från Elodie Details

Publicerat: 2010-11-08 Kl: 14:56:00 | I kategori: Barnkläder |


Jag och Andreas köpte vår barnvagn några månader innan Alva föddes, en svart Teutonia Mistral. Vi hade verkligen ingen koll alls på barnvagnar och tillbehör, det är verkligen en djungel där ute men vi blev rekommenderad vagnen från en av mina bästa vänner som fick barn 7 månader innan oss och som och som varit jättenöjda med sin vagn. Samtidigt som vi köpte vagnen köpte vi också alla tillbehör som skötväska, hårdlift och åkpåse. Det fick bli allt i svart för att matcha vagnen och för att man inte lessnar så snabbt, men då hade jag ingen aning om vilket utbud det egenligen finns, för hade jag vetat hur fina åkpåsar det finns där ute så hade jag nog tänkt om..


För er som inte hunnit köpa en åkpåse redan kommer här lite tips på fina åkpåsar från Elodie Details som jag garanterat köpt om vi hade behövt en extra men det gör vi ju tyvärr inte..

.. men om vår åkpåse av en händelse går sönder eller nåt så vet jag vilken jag ska köpa iallafall..







Och varför bara köpa en åkpåse när man kan matcha med..


mössa..


Skötväska..

..och tossor!



Allt från Elodie Details och går att köpa från babyshop.se

 


Kommentarer
Postat av: Katarina

Japp, nöjd med vagnen är jag men håller med dig, visst finns det roligare åkpåsar än just SVART! Köpte ju oxå svart, så jag byter gärna till någon ovan om den skulle gå sönder:) Kram på er & krya på dig nu gullungen!

2010-11-09 @ 19:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0