Kvällsmys

Publicerat: 2010-11-24 Kl: 21:52:15 | I kategori: Vardag |





Alvas fina pyjamas med hjärtan kommer från polarn & pyret

Idag har varit en sådan dag då man känner att man inte hunnit göra någonting alls,
och klockan hade hunnit bli över tolv då vi lyckades ta oss utanför lägenheten för några små ärenden. Alva har pillat bort alla hörnskydd på vårt soffbord, så det var läge att köpa nya och så håller vi tummarna för att dessa får sitta kvar mer än två-tre dagar. Efter Alvas kvällsbad och gröt blev det lite mys och lek i soffan innan det var dags för henne att sova, och för mig att få lite tid vid datorn. Imorgon tänkte jag tjuvstarta lite grann med att börja julpynta så att allt hinner bli klart till helgen, så Andreas gick ner i källaren och hämtade upp alla julsaker, så mysigt med första advent i helgen!

Kommentarer
Postat av: linda-mamma till Tyra

åh, vilken söt söt pyjamas. Kliar i mina PoP shoppingnerver när jag ser den. Tänkte ursäkta allt mitt shoppande i december med att det är julklappar. Tyra har önskat sig mjuka julklappar :)



Vi hade en riktig skrotardag igår, men det är skönt emellanåt. Men idag så vart det snöpuls eftersom snö+Stockholm+plogade gångbanor inte går ihop riktigt. Men bra träning :)

2010-11-24 @ 22:03:12
URL: http://linmackblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0