Klänning från Bustråden

Publicerat: 2010-11-02 Kl: 22:36:43 | I kategori: Barnkläder |



Ett av paketen som kom igår innehöll en klänning till Alva som jag köpt från Bustråden. Jag har kikat runt lite bland alla duktiga bloggare som syr egna kläder och fastnade bland annat för denna blogg! Jag älskar det fina djungeltyget, och när jag såg att klänningen redan var färdigsydd och fanns i lager var jag bara tvungen att slå till. Den fanns endast i storlek 92 så den är lite stor just nu, men borde passa senare i vår någon gång. Jag var jättenöjd med modellen på klänningen, den är väldigt mjuk i muddarna och runt halsen. Så det blir garanterat en beställning till därifrån men då kommer jag att låta sy upp några egna valda modeller och tyger. Det kan bli en och annan klänning med moln ja..


Finaste djungelklänningen från Bustråden!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jättefin!

2010-11-03 @ 13:57:18
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0