Kläder från Me&I

Publicerat: 2010-11-05 Kl: 15:32:00 | I kategori: Shoppat till Alva |


På väg till mina föräldrar svängde jag förbi kiosken här i närheten och hämtade ut kläderna från Me&I som jag beställde för några veckor sen. De var väldigt fina i färgerna och känns som bra kvalitet, dock var de väldigt stora i storlekarna. Alva har storlek 80 ibland 86, och trots att jag valde storlek 74/80 både i klänningen och veourdressen är de alldeles för stora. Men de krymper ju alltid efter första tvätten så jag får vänta och se hur storleken sitter då, fast det känns som om det kommer dröja några månader innan de går att använda. Tröjan tog jag i en storlek större då jag tyckte att den såg liten ut i storleken så den visste jag inte skulle passa på ett tag.

Men det är kanske bra att Alva har lite kläder att växa i också, hon har ju inte direkt brist på kläder just nu så att det gör så mycket..








Fina men stora kläder från Meandi!


Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Upplever också ME&I's kläder stora.

Så du har också en stor tjej som drar stl 80/86 :).

Samma som min "lilla" 1åring.



Trevlig helg!



Kram

2010-11-05 @ 20:00:36
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Ida

Jättefina kläder! Jag köpte svampbodyn med velourbyxorna till sist jag var på ett party i storlek 50/56 så de kommer nog kunna användas länge. Det är bra att man kan vika upp de flesta armar osv.

Den turkosa dressen har jag varit sugen på oxå men jag tror jag väntar med fler inköp tills bebisen är ute. Kommer säkert få en hel del kläder i present oxå =)

2010-11-06 @ 12:59:43
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0