Farsdagsfirande

Publicerat: 2010-11-14 Kl: 20:52:33 | I kategori: Vardag |



Inte den snyggaste tårtan, men godaste. Strösselklumparna ska föreställa hjärtan..


Idag har vi varit på språng hela dagen och firat farsdag från morgon till kväll. Andreas fick sovmorgon imorse medan jag och Alva klev upp och föreberedde tårta, present och farsdagskort. Mest var det nog jag som förberedde, men Alva hjälpte till genom att sitta nöjd i matstolen och pilla i sig clementinbitar så att jag fick tid att göra tårtan! Efter lunch åkte vi till mina föräldrar och firade min pappa och åt lite mer tårta, och sen begav vi oss vidare till Andreas föräldrar där Andreas grattade sin pappa och vi var bjudna på middag. Och lite mer tårta. Så vi har verkligen knappt varit hemma idag, skönt att Alva somnade nyss så hinner vi koppla av en stund hemma också!

 

Alva hjälpte till på sitt sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0