Färg & Form

Publicerat: 2010-11-19 Kl: 21:07:55 | I kategori: Inredning -Barnrum |


Idag var vi ytterligare en sväng nere på stan då jag var tvungen att beställa nya linser samt kolla på nya glasögon då Alva brutit sönder mina tidigare i veckan. När vi väl var där var jag såklart tvungen att gå in en sväng på Inredningsbutiken för att kika ifall de fått in några nyheter, och de hade de fått. Det hade kommit in flera nya prylar från Färg & Form med min favorit molnmönstret, bland annat en dyna till barnmatstol och ett skötbordsunderlägg. Synd av vi inte är i behov av dem, men drömma lite kan man ju ändå göra. När vi kom hem kikade jag lite på internet och såg då att det även finns två andra fina mönster från Färg & Form, grodor och får! Hur gulliga som helst, och så fina i barnrum.





Barnmatsdyna, lampa och påslakan till spjälsäng från Färg & form




Rislampa, förvaringsburk och påslakan till spjälsäng från Färg & Form

Alla produkter går att köpa hos Boochbusa.se



Den smala lampskärmen fyndade jag för några dagar sen på tradera till Alvas rum
så den är på väg hem till oss! I rosa såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0