30-årsfest!

Publicerat: 2010-11-13 Kl: 20:51:40 | I kategori: Vardag |


.. Inte för mig dock, jag har ju ett litet tag kvar! Men jag och Andreas var ikväll bjudna på 30-årsfest hos en kille på Andreas jobb som fyller 30 i december. Tidigare idag visste jag inte om jag skulle kunna åka dit alls, Alva har sovit så dåligt de senaste nätterna ( eller månaderna men denna vecka har varit extrem..) så jag har nog inte fått mer än 1 timmes sömn i sträck på hela veckan. En levande zombie skulle man kunna kalla mig just nu så jag var inte så jättesugen på fest. Men vi åkte dit tillsammans ändå, och jag är glad att jag stannade några timmar och fick ha trevligt trots tröttheten. Han hade ordnat superfint med snittar, exotisk buffé, ostar, olika tårtor och lekar. Men vid åtta (måste vara det tidigaste jag nånsin gått från en fest..) åkte jag hem till Alva som precis hade somnat när jag klev innanför dörren, så jag hann inte säga god natt :( Men blir den här natten som resten av veckan lär hon vakna och skrika ungefär 15 gånger i natt så då får jag väl pussa lite på henne då!

Trevlig lördagskväll på er!



Håller mamma och pappa vakna på nätterna, busungen..


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till ღNeoღ

mysigt att komma iväg och få "egentid" lite. tråkigt att behöva vara trött bara...

va satt barnvakt??

hoppas du får sova mer inatt!



btw - filmen va enkel att göra i windows moviemaker!! kul att leka sig fram... ^^

kram H

2010-11-13 @ 21:20:15
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Ida

Jobbigt, hoppas det ändrar sig snart. Man är inte rolig när man inte får sova...

2010-11-14 @ 13:45:05
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0