Första julklappen!

Publicerat: 2010-12-25 Kl: 10:42:15 | I kategori: Högtider (Jul, Nyår, Påsk, födelsedagar) |



-Hmm vad kan det ligga här i strumpan?            - Åhh en jättefin julrosett!



- Jaha skulle jag öppna papperet..          - En marackas-nyckelpiga, tack tomten!


Vilken mysig start vi hade på julaftonsmorgonen, jag fick sovmorgon och Alva fick  en julstrumpa! Jag är jätteglad att jag köpte en julstrumpa till henne i sista sekunden, det var egentligen någonting jag hade tänkt vänta med tills nästa år, men hon har ju blivit så stor så hon tyckte att det var jättespännande! Lite (ganska mycket..) hjälp fick hon dock att öppna paketet, men hon blev väldigt nöjd över äggen och satt och skakade på dem under resten av julaftonen. Fram tills dess att hon fick resten av sina julklappar på kvällen vill säga, men de var så många att de förtjänar ett eget inlägg..

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Hon är så otroligt söt! Och vilken fin marackas hon fick. Här hemma hade vi en storebror som villigt hjälpte sin lillebror att öppna julklapparna ;)

Kram!

2010-12-25 @ 22:30:50
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0