Klappar till Alva

Publicerat: 2010-12-16 Kl: 11:12:42 | I kategori: Shoppat till Alva |


Idag har jag stressat runt på stan en sväng tillsammans med några tusen andra julklappsletande Umebor, men som tur är så har jag kommit hem med en hel hög julklappar. Jag lämnade Alva hemma med hennes farmor då det både är snöstorm ute, och att det går lite snabbare att ta sig fram utan barnvagnen. Nog för att Alva är väldigt snäll i affärer men så här nära jul är det mest trängsel och långa köer överallt.
.
Samtidigt har det droppat in paket efter paket i brevlådan den här veckan, så nu är vi nästan klara med julklappsinköpen. Av förståeliga skäl visar jag bara paketen som kommit till Alva, för alla andra vi känner är nog här inne och kikar!


Godsakerna i plysch från Bombadill beställde jag från Busfröt. Supersnabb leverans och varorna var inslaget i ett gulligt paket med silkespapper och fint snöre!



Den underbara spårvagnsväskan från Julias vita drömmar blir en ettårspresent i januari!



Julstrumpan köpte jag på Tradera av en tjej som sytt egna, jag tyckte det var lite kul med något som ingen annan har och så gillade jag de söta tygerna! Det ska bli så kul på julaftonsmorgonen när Alva får gräva fram ett litet paket från strumpan!


Stapelkuberna och den lilla träbilen kommer från Jabadabado och beställdes hos O-råsa då de både hade fraktfritt och 30% rabatt på ett helt köp för någon vecka sedan.




Glöm inte att vara med i min tävling i sambarbete med Hjärtat mitt som slutar imorgon den 17 december där du kan vinna ett presentkort på 300 kr!

Tävlingen hittar du här och alla kan vara med och tävla!

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Vilka underbara presenter hon ska få. Gillade den söta väskan massor :)

Kram

2010-12-16 @ 22:29:58
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: ellenojag

Vad fina saker hon får, Ellen har också några bombadill kakor, de är juvliga!

2010-12-16 @ 22:45:44
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Caroline

Jättefina julklappar!:)



Kram

2010-12-17 @ 09:58:34
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0