Dagens shopping till Alva!

Publicerat: 2010-12-12 Kl: 15:10:04 | I kategori: Shoppat till Alva |


 

Under gårdagen tog vi en promenad och besökte affärerna här i närheten för att förhoppningsvis lyckas köpa ytterligare några julklappar. Men det är så svårt när man inte vet exakt vad man är ute efter, det blir mest att man går runt och tittar på allt men inte hittar någonting till någon. Förutom till en själv då såklart.. Eller till Alva som jag har lite svårt att hålla mig ifrån att köpa allt fint jag hittar till.

 

Jag hade dock några rabattkuponger på Kappahl så planen där var att hitta minst en julklapp. Men det enda jag kom hem med var de här söta pyjamasarna  med djur på, både rådjuret och flugsvamparna var ju bara för söta! Men jag tyckte att den var så fin så jag tänkte använda både tröjan och byxan som vanliga kläder istället. Den röda pyjamasen hade jag lika gärna kunna skippa men eftersom de såldes i 2-pack fick den också följa med!


Kommentarer
Postat av: Malin - mamma till nova

Ja top model är ett favvis program här med ;) Åh va roligt med 1 årskalas snart! Det är verkligen jätte roligt med all planering & förberedelser osv. Håller med om att det är svårt att hitta julklappar när man inte vet vad man ska köpa..

2010-12-12 @ 16:20:25
URL: http://maammamalin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Så söt pyjamas.Och den kan man verkligen ha till vardags också.kram Alexandra.

2010-12-12 @ 19:47:51
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Så söt pyjamas.Och den kan man verkligen ha till vardags också.kram Alexandra.

2010-12-12 @ 19:48:28
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Åh vad söt pyjamas :) du köper så fina kläder! Önskar jag hade lite mer pengar så jag kunde köpa lite roligare kläder åt min Alva :)

2010-12-12 @ 23:48:03
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, de där har min dotter Vera också och jag brukar också använda dem som riktiga kläder ibland för de är ju sååå fina. :)

2011-04-26 @ 22:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0