Tack tack!

Publicerat: 2012-01-19 Kl: 10:49:08 | I kategori: Högtider (Jul, Nyår, Påsk, födelsedagar) |





Fina födelsedagstjejen igår i rosa velourklänning från Åhlens (som jag köpte på rea till ettårsdagen har jag för mig, men den har varit för stor fram tills nu. Ibland är det tur att man shoppar mycket - det är bara att leta i garderoben..). De prickiga strumpbyxorna med ballerinafot kommer från Kappahl, superbra att deras strumpisar har halkpluppar under!

Alva hade en jättefin födelsedag med massor av ballonger, tårta och paket precis som hon hade önskat! Bilder från födelsedagen kommer förhoppningsvis ikväll ifall jag hinner gå igenom dem efter jobbet, men jag ville bara kika in här en snabbis och tacka för alla gratulationer som Alva har fått, hon hälsar och tackar så mycket!


Eller det gjorde hon väl egentligen inte, för i verkligheten sprang hon runt och lekte med alla sina fina presenter samtidigt som hon tydligen hällde ut en flaska balsam i badrummet, bustjejen..



Kommentarer
Postat av: Sofia - mamma till Amanda med lillasyster i magen

Jag hade ingen möjlighet att gå in och gratta här igår - men jag och Amanda vill skicka stora GRATTIS-hälsningar i efterskott till finaste lilla Alva. :) Hipp hipp hurra! Tänk att våra småtjejer är nästan exakt lika gamla! Kram på er!

2012-01-19 @ 13:48:02
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Mickan - Gravid ♥

Fina tjejen! :)

Grattis Alva i efterskott!

Kramar

2012-01-19 @ 15:54:27
URL: http://angel-like.com
Postat av: Trivsamma förändringar

Grattis i efterskott till finaste Alva!

Låter som hon hade en riktigt fin födelsedag!

2012-01-19 @ 16:25:08
URL: http://trivsammaforandringar.blogspot.com
Postat av: Satin blouses

Hittade din webbplats från en vän på Facebook länk, Super informativ blogg.

Jag älskar din blogg. barnen är så söt.

Tack.

2012-02-02 @ 21:25:35
URL: http://satin-blouses.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0