Fina posters till barnrummet!

Publicerat: 2011-06-03 Kl: 22:40:10 | I kategori: Inredning -Barnrum |




Eget kollagen med bilder lånade från favoritsaker.se


Jag sitter ofta och kikar på fina saker och planerar Alvas rum i vår nya lägenhet som vi flyttar till om några månader, och något som jag inte kan få nog av är fina tavlor och posters till väggarna. Egentligen behöver jag definitivt inte köpa några flera tavlor eftersom 1. Väggarna är redan fulla och 2. Jag har ju faktiskt en plan nu för framtiden att börja tillverka egna barnposters men fram tills att jag faktiskt ger mig själv en spark i baken och sätter igång med det projektet så spanar jag på dessa fina ovan..

Mest gillar jag den fina postern i mitten med staden och Lillefantenmotiv, och det gör nog Alva också eftersom hon älskar sina Lillefantenböcker. Den och de tre andra trycken med Lillefantenmotiv är designad av Camilla Lundsten, och de fyra andra med motiv av en katt, lejon, tiger och cirkus är designade av Ingela P arrhenius.

En liten förvarning om dålig bloggning under helgen, jag jobbar både lördag och söndag och all tid som blir över kommer nog att gå åt till städning, bakning och förberedelser för måndagen som inte bara är Sveriges nationaldag, det är nämligen även min trettioårsdag! Men ni som inte har hela helgen uppbokad och är instängda på jobbet eller inomhus med en dammsugare kan ju passa på att njuta av det fina vädret som tydligen kommer tillbaka nu!

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Åh, grattis på din 30-årsdag redan nu! Ifall du inte bloggar i helgen... Jag bloggar inte så mycket nu heller. Tiden går åt till annat! :)



Ha en skön helg!

KRAM!

2011-06-03 @ 23:44:32
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Evelina

Hej!



Vad roligt att du också bloggar :-) Ska börja följa din blogg! Det ska bli kul att se hur ni får till det i den nya lägenheten. Kommer säkert bli jättefint.

2011-06-05 @ 19:52:54
URL: http://yttersjoviken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0