50 % rabatt på Mini rodini!

Publicerat: 2018-01-04 Kl: 08:38:00 | I kategori: Barnkläder |


Inlägget innehåller reklam för Babyshop
 
 
 
Men jippie, jag brukar alltid missa alla bra reor med några timmar så att allt är slutsålt i Elsas storlek (104/110) men imorse såg jag någon tipsa på facebook att Babyshop sänkt till 50 % på Mini rodini i natt så jag gick in och kikade direkt och då fanns det massor kvar!
 
Mest var jag ute efter ytterkläder tills nästa vinter och jag var så nära på att beställa en jacka till Elsa, men det blev till slut några vanliga plagg och en mössa bara. Man vet ju inte vilka fina mönster som kommer nästa år och hon har en jacka denna vinter som eventuellt kommer att funka nästa år med så behöver hon en ny så får jag leta en begagnad istället när det behövs.
 
I kollaget ovan ser ni några av mina favvotips som alla är på 50 % rabatt, klicka HÄR för att komma direkt till alla plagg från Mini rodini ♥
 
 
 
 
Det här mönstret på tröjan ovan var min favorit från den senaste kollektionen så jag beställde en klänning i denna till Elsa! Jag hade helt missat att det fanns i klänning så blev superglad när jag såg det. Sen beställde jag även taxarna i leggings och t-shirt, samt en ribbad mössa till i vår till Elsa. Tycker de ribbade mössorna är superbra då de är något tjockare, Alva har två stycken som hon använder jämt så passade på att beställa en nu till Elsa då de bara kostade 90 kr, ett fynd!
 
 
 
Har ni fyndat något på rean?
 
 
 
Trackback
RSS 2.0