Elsas stringhylla & tips om String till 20 %!

Publicerat: 2018-02-08 Kl: 16:47:00 | I kategori: Hemma hos oss - Elsas rum |


Inlägget innehåller adlinks 

(null)
 
 
När jag målade om Elsas rum grått så tog jag ner hennes stringhylla i pocketmodell ovanför leksaksköket, och jag hade väl inte tänkt hänga upp den igen på ett tag egentligen men eftersom hennes favoritlek är att samla exakt alla köksleksaker hon äger på sitt bord + hela golvet så kändes det som en bra ide att åtminstone ha några köksgrejer lite högre upp så att man inte måste städa köksleksaker från golvet varje kväll!
 
 
Så nu sitter stringhyllan på plats igen, och jag tänkte även tipsa er om ett erbjudande där string finns att köpa till 20 % rabatt tom söndag! Klicka här för att komma direkt till alla produkter från String.
 
 
Verkligen inte ofta det är så hög rabatt på string och här finns det både denna pocketmodell och andra varianter. Ange koden BERT18 för att få rabatten, den gäller på hela hemsortimentet för medlemmar så inte bara på String alltså.
 
 
 
(null)
 
 
Den här pockethyllan är i färgen ask, jag tycker att det är så fint mot den grå väggen! Innan hängde denna i Alvas rum medans Elsa hade en med vita hyllor, men jag hade plockat ner Alvas när vi tapetserade om där så nu fick den flytta in till Elsa. Perfekt när man kan byta lite grejer mellan barnens rum!
 
 
(null)
 
 
Här ser man köket också, det är från Ikea men jag har målat det rosa och bytt ut handtagen till snören och träkulor från Panduro, tog inte lång tid alls!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0