30 % rabatt på hela hemsortimentet!

Publicerat: 2017-10-24 Kl: 18:34:00 | I kategori: Inredning |


Inlägget innehåller reklam i form av annonslänkar för Ellos
 
 
 
 
Nu har Ellos kommit med ett sånt bra erbjudande som även gäller på möbler vilket inte händer så ofta så jag tänkte att jag skulle tipsa om det!
 
Ange koden 365422 för att få 30 % rabatt på hela hemsortimentet inklusive möbler, såå bra! Klicka HÄR för att komma direkt till Ellos hemsortiment.
 
Jag hade helt missat att de börjat sälja de snygga cloudykrukorna från DBKD, jag har flera stycken hemma och älskar dom så 30 % rabatt är ju inte helt fel! Klicka HÄR för att komma direkt till alla krukor från DBKD.
 
 
Tillägg! Nu gäller rabattkoden tyvärr inte längre (trots att det stod 27e i infon jag fick och som jag skrev först men har ändrat nu i texten) men tipsar om att det ändå är 20 % rabatt på Ellos home inklusive möbler vilket också är väldigt bra! För att aktivera rabatten ska man gå in på Ellos hemsida och klicka på kategorin Hem & Inredning, och sen scrolla ner till där det står "Aktivera rabatt". Den koden gäller tom 31/10 så några dagar kvar. Happy shopping ♥
 
 
 
 
 
Jag har äntligen beställt dessa superfina sittdynor i lin, jag har inte haft plats för dem tidigare men nu ska Alvas rum få en liten make-over och ommöblering så då kommer de att passa in perfekt! För er som är sugna så gäller rabatten på dem med, klicka HÄR för att komma direkt till dynorna och glöm inte att ange koden ovan!
 
 
Tycker överlag att Ellos har väldigt snygg inredning, och till bra priser så det gillas. Koden gäller tom den 25/10 (ej på rea), hoppas att ni hittar något kul att shoppa ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0