Syskonmatchning från Le Edit!

Publicerat: 2017-05-30 Kl: 20:16:00 | I kategori: Barnkläder |


 
 

Är det något jag tycker är extra kul när det kommer till barnkläder är det att syskonmatcha! Det behöver ju inte vara exakt samma plagg utan jag gillar även när det är olika plagg men i samma tyg. Eftersom det skiljer 4 år mellan Alva och Elsa så är det inte alltid kläderna görs i bådas storlekar, och speciellt inte nu då Alva är 7 år och börjar växa ur kläderna som säljs på kedjorna på lilla barn.
 
Mini rodini älskar jag som ni säkert märkt och där är det lätt att syskonmatcha, och den senaste tiden har jag även stött på lite nya märken via instagram (min bästa inspirationskälla för typ allt!) Till exempel de här fina plaggen från Le Edit som kommer från Nya Zeeland. Mjuka ekologiska plagg med fina mönster, sånt gillas!

Bilderna är tagna i helgen på morsdag, inte ofta mina fina tjejer står still på samma bild längre (mest pga att Elsa inte är still mer än några sekunder nånsin typ) men plötsligt händer det ♥
 
 
 



Tights och t-shirt till Alva och en supefin klänning till Elsa. Har fortfarande inte tröttnat på prickar trots att det har synts överallt länge!


 
 
Jag passar även på att tipsa att min webshop Little venue har 20 % rabatt hela veckan med koden HURRA då vi fyller sex månader! Hipp hipp hurra till oss, ni hittar många av finheterna från barnens rum i vår webshop. Inte allt men väldigt mycket så kika gärna in och shoppa loss ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0