Lite smått och gott.

Publicerat: 2017-03-27 Kl: 18:15:00 | I kategori: Instagram |


 
 
 
Det senaste året har jag i princip inte hunnit blogga alls men jag tänkte faktiskt att jag skulle försöka bli bättre på det från och med nu! Jag har massor av inlägg från det senaste året som ligger halvfärdiga som utkast, så de kommer att komma upp nu de närmaste dagarna men de hamnar under sina rätta datum så den som är intresserad får scrolla tillbaka en bit!
 
Några inlägg har jag redan lagt in tex kalasbilder från Elsas födelsedag i november, och Alvas födelsedag kommer inom kort. Även om det var några månader sen nu så är det sånt som jag verkligen vill ha i bloggen så att barnen ska kunna gå tillbaka och läsa om när de blir stora ♥
 
I väntan på fler inlägg så kommer här lite smått och gott från min instagram under den senaste veckan!
 
 
 
Jag har ritat några nya prints! Alla mina print hittas på min hemsida www.elinastudio.se , men just denna nya Kitty och ett till nytt print går endast att köpa via vår webshop www.llittlevenue.com än så länge även om det kommer att komma på min egen hemsida också inom kort. Finns i storlek A3 och kostar 195 kr.
 
 
Vårt vardagsrum, älskar att det börjar bli så ljust på dagarna nu! Gungstolen kommer från Ikea och är inte bara fin utan även riktigt skön att sitta och gunga i också så den rekommenderas!
 
 
Inte bara ljuset som ger vårkänslor utan även fina sommarkläder till barnen! Från Tinycottons och Babyshop.
 
 
Elsa servererar gosedjuren med finaste lilla servisen i porslin från Littlephant, kommer också från Little venue (som det mesta i barnens rum sen vi öppnade webshopen, liite farligt med egen webshop när man vill köpa exakt allt själv haha..)
 
 
Finaste månmobilen från Dessin design, ett svenskt märke som gör så mycket fint!
 
 
Jag har inte köpt så många plagg alls från Mini rodinis vårkollektion (även om jag skulle vilja ha typ allt), men några plagg till Elsa har det blivit tex den här underbara jackan och leomössa.
 
Alva har börjat växa i storlek 128/134 och den storleken brukar alltid finnas kvar längst typ när det är rea så till henne väntar jag nog tills i sommar med att shoppa! Fina hörlurarna kommer från Sudio, blir perfekt till vårens promenader.
 
 
Det känns som att jag gör om i barnens rum exakt hela tiden men här hade vi fått in nyheterna från mitt favoritmärke Luckyboysunday i webshopen så självklart var Bon bon mattan och grå kudden tvungen att flytta in till Elsa! Det mesta annat på bilden kommer också från vår webshop Little venue
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0