Nytt till väggen!

Publicerat: 2017-07-03 Kl: 19:56:00 | I kategori: Hemma hos oss - Alvas rum NYA LÄGENHETEN |




 
Jag har letat efter en fin väggbonad till Alvas rum ett tag och hade tänkt beställa en från Etsy, men så blev jag så glad när jag upptäckte via instagram (som alltid) att det finns ett svenskt företag som heter @moloyarn som tillverkar superfina väggbonader!




En närbild på väggbonaden, jag ville ha en i färgerna ljusrosa, guld, grått och vitt och så här fin blev den ♥
 




Just nu hamnade den ovanför Alvas säng men den ska inte hänga exakt där nära alla tavlor utan jag hängde bara upp den på den spik som var ledig. Tycker det är så himla bra att fota för att se hur saker passar, ibland när jag ska inreda och fastnar med något brukar jag ta fram kameran då jag tycker att det syns bättre på foton om det blev bra eller ej. Ett tips! (Nu när jag ser bilden så ser jag ju vad som saknas också, tyckte väl att det såg väldigt tomt ut men vimplarna har tydligen ramlat ner haha..)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej 😊
Så fint du inreder i barnrummet!
Hittade en rund prickig matta på din sida, var har du köpt den mattan?
Hälsningar Josefin

Svar: Hej! Tack snälla! Ifall det är den i pastell är den köpt på Mio men det var många år sen när dottern var liten så typ sju år sen, så finns nog tyvärr inte kvar, mvh Elin
Elin

2017-07-04 @ 22:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0