Elsas nya skrivbord

Publicerat: 2017-12-27 Kl: 20:47:39 | I kategori: Hemma hos oss - Elsas rum |


 
Jag har ju glömt att visa Elsas nya skrivbordshörna! Det fina grå skrivbordet kommer från Little venue och märket Ferm living som är ett av mina absoluta favoritmärken, så mycket snygg design! Nu kommer skrivbordet att byta plats snart också men det ska möbleras om lite på motsatt vägg innan det kan få sin riktiga plats. 
 
 
De fina plåtburkarna och de grå pennställen kommer också från Ferm living och finns också i webshopen, och även pennstället i trä och ballongen. Väskan kommer från Bobo choses och stolen är en gammal som vi målat om. 
 
 
 
Jag blev så himal nöjd och tycker det blev jättefint, och Elsa tyckte det var så roligt med ett eget skrivbord. Men sekunden hon satte sig och började rita undrade jag vad jag egentligen tänkte haha, detta är ju upplagt för att hon ska rita på typ väggar och möbler när vi vuxna inte ser för annars så brukar hon inte ha pennor på sitt rum utan vi ritar vid köksbordet. Men hittills har det gått förvånansvärt bra, men jag har bara vanliga färgpennor och kritor istället för tuschpennor på skrivbordet för säkerhets skull.. 
 
 
 
Här ser man de fina pennställen och burkarna i närbild!

 
Snart byter som sagt skrivbordet plats till motsatt vägg och leksaksköket flyttar tillbaka på den här platsen! Vi har köpt ny stängd förvaring från Ikea och har skruvat ner Elsas stora stringhylla idag så den får flytta ut. Den är superfin men verkligen inte bra förvaring i Elsas rum som inte har någon mer förvaring än en byrå, och speciellt nu efter jul och födelsedag är det bra med lite mer förvaring när det flyttat in en del nya leksaker. Jag ska bara måla om det nya skåpet vi köpt så får jag visa resultatet sen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida - Vita Villan

Men åh vilket fint rum! Gillar precis allting! 👌 Måste själv börja leta bra förvaringsmöbel till sonens rum. Allt hans lego får inte längre plats 😁

Svar: Men tack snälla! Nej förvaring är ju a och o i barnrummet, blir lätt lite för mycket smågrejer och leksaker överallt haha ;)
Elin

2018-01-04 @ 22:01:16
URL: http://viitavillan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0