Elsa 4 år

Publicerat: 2017-12-26 Kl: 12:35:00 | I kategori: Högtider (Jul, Nyår, Påsk, födelsedagar) |


 
Sisådär sex veckor efter födelsedagen, men här kommer några bilder från Elsas fyraårsdag! Jag brukar alltid dekorera dagen innan med ballonger och paket, och i år blev det tema rosa och guld. Hennes favoritfärg är rosa så det passade bra, och lite kul att jag såg när jag kollade på gamla bilder att hennes ettårsdag visst också hade exakt samma tema.
 
Den söta kaninen kommer från Studio bundis och ballongerna och dekorationerna kommer från Lagerhaus och Theo & Jag.
 


Det var en väldigt glad fyraåring som startade dagen med att öppna paket! Elsa hade frågat i flera veckor innan om hon inte var fyra år snart, och idag kunde vi äntligen svara att jo, nu är du fyra år! 

 
Jag glömde att fota alla presenter som jag brukar göra men här ser man en del nere i hörnet! Hon älskar pyjamashjältarna, Greta gris, Frost, Trolls och Vaiana just nu så det blev mest sånt! En pyjamashjältarna dräkt och gosedjur, Greta Gris tåg och gosedjur, Trolls speldosa och Vaiana småfigurer. Och en pruttkudde haha!
 
 
De fina tallrikarna och tårtdekorationen med Elsas namn kommer från Theo & jag, så fina!
 
 
(null)
 
Elsa valde själv sina kalaskläder och då blev det såklart hennes nya dräkt, Ugglis från pyjamashjältarna! Hon har sån fantasi just nu och det är mycket rollekar som leks!
 
 
Av kusin Loke fick hon en frostklänning som hon önskar sig, så den åkte på ovanpå Ugglisdräkten och det gick ju bra det! Här håller Elsa på att skratta på sig åt pruttkudden, ett tips på bästa kalaspresenten som garanterat gör succe!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha, pruttkudde ÄR kul😉

Svar: Haha ja men faktiskt, det har blivit en hel del skratt de senaste veckorna pga den, extra kul att gömma den på en stol :)
Elin

2017-12-26 @ 12:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0