Tips om 50 % på alla barnkläder!

Publicerat: 2017-04-23 Kl: 17:31:00 | I kategori: Barnkläder |


 
 
 
 
 
 
 
Nu är det säkert många som redan sett denna rabatt då den är galet bra, men tänkte iallafall tipsa om mina favoriter hos Åhlens som nu alltså har 50 % rabatt på alla barnkläder från sitt eget märke!
 
Jag köpte flera sommarklänningar förrra året till Alva på Åhlens och ser att de har samma modell i år men i andra mönster så på dessa kommer det definitivt bli ett köp! Jag tycker att det är svårare att hitta kläder till henne nu då hon har vuxit i 134 och inte kan ha kläderna på mindre avdelning på tex Lindex och just vanliga bomullsklänningar och tunikor tycker jag är svårast att hitta så dessa gillade jag!
 
Ni kommer direkt till barnavdelningen av att klicka här, och där finns en kod som man skriver in i kassan för att få rabatten på Åhlens eget märke tom den 1/5.
 
Happy shopping ♥
 
 
 
Detta inlägg innehåller annonslänkar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0