Ny tapet i Elsas rum!

Publicerat: 2017-04-17 Kl: 19:57:00 | I kategori: Inredning -Barnrum |




 

När vi bodde i vår förra lägenhet och Elsa var en liten bebis så gjorde jag en hörna till henne i vårt sovrum med Ferm livings tapet harlequin i mint. Sen dess har jag inte hittat någon tapet som jag fastnat för lika mycket så båda barnen har bara haft målade väggar i sina nya rum, fram tills nu!
 
Mrs Mighetto har ju nämligen släppt sin nya tapet med motiv från deras kollektion Circus Mighetto, och äntligen fastnade jag för en tapet så mycket att den fick komma upp på väggen! Elsa har nu en liten fondvägg med deras fantastiska tapet och både jag och Elsa blev så nöjda ♥
 


 
 
Byrån i trä passar fint till Mrs Mighettos tapet, den kommer från Ikea. Träcirkusen kommer från Upwarsaw och sötaste lamm-lampan hittar ni här hos Little venue (just nu på REA)
 
 
 
 
Innan tapeten kom upp så passade vi även på att flytta Elsas stora stringhylla som stått mitt i rummet, och så flyttade jag sänghimmeln till den platsen istället. Stringhyllan är alltid full med prylar och ger ett sånt rörigt intryck så tycker det blev finare så här!
 
Jag brukar alltid få många frågor om dom saker som jag visar på bild så därför jag försöker skriva ut det mesta nu på en gång i inläggen! Sänghimmeln kommer från Numero74 och är i färgen ljus puder, och ljusslingan som hänger i hittar ni här, också hos Little venue som är min egen webshop ♥
 
Vi på Little venue har just nu 15 % rabatt på ett köp (17-20 april) och säljer många av sakerna på bilden, tex Mrs Mighettos poster Miss Alice, svantofflorna, posterhängaren, förvaringskorgen från Ferm living och dockorna så kika gärna in hos oss!






Vimpeln kommer också från Numero74 och rådjurshuvudet som skymtar i bakgrunden kommer från Boramiri som jag hittade till via instagram! Blev så himla nöjd med helheten i rummet efter att tapeten kom upp, tycker den passar så fint till den ljusgrå väggen och färgerna som Elsa har i sitt rum ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0