Lite instagram!

Publicerat: 2016-02-08 Kl: 20:40:00 | I kategori: Instagram |




Elsa gillade vår nya Sebradocksäng Kili från miniroom.se och tyckte att den passade bättre till henne än till dockorna, så gulligt ♥


Jag förstår verkligen varför februari kallas för vabruari, för herregud så sjuka vi varit den senaste tiden! Både jag och barnen har haft feber och varit förkylda med hosta och har varit i omgångar ända sen jul och nu är vi alla sjuka igen trots att vi knappt hann vara friska där emellan. Men lite instagram har jag hunnit med ändå den senaste veckan så jag tänkte bjuda på några bilder här också i väntan på att jag hinner blogga!




Mini rodinis senaste kollektion är ju helt fantastisk! Jag älskar enhörningarna så det blev en hel del såna plagg till tjejerna, inte bara dom på bilden utan lite fler på väg så jag får se sen vad jag behåller men det var länge sen jag fastnade för ett print så mycket som detta!



Alvas säng med den fina molnfilten från Born n monday som vi använder som överkast!



En närbild på docksängen, så himla fin!
 


Några av mina prints när jag packade ordrar häromdagen! Ni hittar alla mina prints på min hemsida elina studio!



En gammal bild på vårt vardagsrum men vi ska snart sälja vår lägenhet då vi flyttar till nybyggt radhus i maj! Så himla kul det ska bli, jag längtar verkligen till att få bo större men själva rensningen/packningen/flyttningen hade jag helst sluppit..
 


En till bild på ett av mina prints, You make me happy som syns i storlek A3 på bilden!

 
 
En till bild från Alvas rum med den fina virkade rävmattan som kommer från Mooi baby! Nu när vi flyttar så blir det ju att möblera barnens rum på nytt och det är verkligen något jag ser fram emot. Alvas rum kommer att vara något mindre men jag hoppas att vi får plats alla grejer som hon har nu!
 
Ha en fin vecka allihopa ♥

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin S

Så mysigt rum <3

2016-02-17 @ 21:28:06
URL: http://www.malinstolt.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0