Elsas födelsedagspresenter!

Publicerat: 2015-11-17 Kl: 21:12:07 | I kategori: Barnprylar |


 
 
Imorgon är det dags att fira vår tvååring, och presenterna är nu inslagna och står och väntar! Det ser ganska exakt likadant ut som förra året med den stora sifferballongen och dekorerade paket, och precis som förra året så har jag valt att inte slå in allt då det lär bli tillräckligt med paket att öppna ändå, och så är vagnen och dockan så fina som dom är!




Först ut av presenter är den här fina cirkusen i trä som kommer från Upwarsaw, otroligt välgjord och en favorit hos mig som älskar snygga leksaker i trä!



Den megastora elefantsparbössan har jag velat köpa i flera år till Alva, men nu blir det Elsa som får en istället!



Ännu mer fina leksaker i trä, dessa ekologiska trädjur kommer från Kurragömma och Elsa kommer att få ett helt gäng!



 
Jag har bara gjort det enkelt för mig i år genom att köpa färdiga rosetter på Lagerhaus, men jag har gjort rosetter själv tidigare och det är väldigt lätt och smidigt om man vill bestämma färger själv! Sen dekorerade jag lite extra genom att klippa ut i silverpapper bara, omslagspapperet kommer också från Lagerhaus.

 


Finaste dockvagnen är köpt från Miniroom.se och rendockan kommer från Etsy.



Ännu en grej som jag velat köpa i flera år men som alltid varit slut när jag tänkt köpa till Alva, de här fina cirkusfigurerna från Janod! Dessa kommer också från Kurragömma.



Elsa ÄLSKAR glass så dessa kommer hon att bli glad för  ♥ Kommer också från Etsy.



På bilden ses också en bok med Mamma mu (endast för att jag råkade glömma avbeställa den från en bokklubb och såklart inte orkade skicka tillbaka..) samt en Rubensdocka, också från Kurragömma! Hoppas att hon blir glad imorgon, tror hon kommer älska allt men kanske dockvagnen, glassarna och rubensdockan mest om jag får gissa!






Kommentarer
Postat av: JohannaIsabella

Så fint du har gjort! Som vanligt hehe =)

2015-11-17 @ 22:38:13
URL: http://johannaisabella.blogg.se
Postat av: Petra Forsling

hej! vilken söt ren docka. försöker hitta den på etsy men utan napp. får man fråga efter adressen? mvh petra

2016-02-23 @ 08:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0