En liten mysstund!

Publicerat: 2015-05-24 Kl: 21:44:17 | I kategori: Elsa 1-2 år |





Jag är dålig på att fota med systemkameran nu för tiden men i veckan drog jag ändå fram den då Elsa var så gullig då hon satt och bläddrade i böcker i Alvas kuddhörna! Det är hennes favoritplats, men inte alltid hon sitter så still som just här utan ofta kastar hon sig runt och liksom gosar in sig i alla kuddar. Elsa kommer definitivt att få en egen myshörna sen när hon får ett eget rum, jag har bara inte bestämt exakt hur den ska se ut än ifall det blir en likadan sänghimmel eller tex ett tipitält.





Finaste  ♥ Elsa har precis fyllt 18 månader också så jag tänkte försöka skriva ett 1.5-årsinlägg inom inte allt för lång tid. Med Alva skrev jag en uppdatering varje månad tills hon var runt 2 år tror jag, men med andra barnet får man visst vara glad om man hinner skriva några rader i halvåret eller så..




Den fina ljusslingan från Watt & Veke blev perfekt i taket av sänghimmeln, det blev ett sånt mysigt ljus! Själva sänghimmeln kommer från Numero74, enhörningskudden från Mini boheme, molnet från Kokoko kids, och i hörnet skymtar den fina papperspåsen från Tellkiddo.
 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Jätte fint har Alva det i sin hörna! Och lillasyster passar ju in så fint där bland kuddarna <3

Du ska se att med tredje barnet då hinner man knappt skriva alls, haha!

Kram

2015-05-27 @ 07:41:26
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg
Postat av: Jullan

Myspys! :)

2015-06-02 @ 00:26:02
URL: http://www.wildlake.blogg.se
Postat av: eh

Vilken av alla ljusslingor från watt&veke är det? Micro 80?

Svar: Ja precis!
Elin

2015-11-13 @ 09:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0