Village filt från Sebra

Publicerat: 2015-03-30 Kl: 13:15:11 | I kategori: Barnprylar |





Jag har alltid gillat danska märket Sebra, så då kändes det lite extra roligt när de frågade om jag ville samarbeta med dem! Häromveckan damp det ner lite finpost i brevlådan i form av den här fina filten som heter Village och är i 100 ekologisk bomull. Mysiga filtar kan vi nog inte få för många av här hemma då vi använder dem till allt, i vagnen, som täcke på natten och för att bädda ner gosedjur ♥ Det virkade rådjuret på bilden kommer också från Sebra, det köpte jag till Elsa i julklapp förra året!

 


Mönstret Village som är ett stadsmotiv finns även på andra produkter tex sängkläder och en servis, väldigt fint tycker jag!



Baksidan av filten har ett grafiskt mönster så att man kan ha den vilken väg man vill, och den finns även i en mer blå/grön variant.
 

Kommentarer
Postat av: Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

så fin

2015-03-30 @ 15:33:25
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0