Moln moln och ännu fler moln!

Publicerat: 2014-09-06 Kl: 23:53:43 | I kategori: Barnprylar |





Jag vet, vi har ganska mycket moln hemma redan men man blir ju så glad av dem! I slutet av förra året köpte jag en vit av dessa molnkuddar och har sen dess fått hur många frågor som helst om vart dem går att köpa. Jag köpte min på etsy, men den senaste tiden har de börjat säljas i en hel del olika webshopar också!

Vi hade sån tur att vi för någon vecka sedan fick hem en grå likadan från den fina danska webshopen Xoeinding, och där går det också att köpa de andra färgerna så det blir kvällens tips från mig!




Det nya molnet fick bo i Elsas säng och trivdes rätt bra där med sina små kompisar! Elsa sover ännu inte i egen säng så än så länge får alla kuddar och mjukisar plats..



 

Kommentarer
Postat av: caroline

Åh vars har du hittat den underbara månpostern?
Mvh/ Caroline

Svar: Visst är den fin :) Googla på Fur neil moon poster så hittar du den, tror den finns tex på modelmini.se :) mvh Elin
Elin

2016-05-23 @ 08:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0