Hej september!

Publicerat: 2014-09-03 Kl: 21:58:00 | I kategori: Instagram |


 
 
Augusti gick väldigt fort, var ganska kall och regnig och innehöll lite smått och gott. Bilderna ovan är från min instagram - lite fin kvällssol, nya grejer i Alvas rum och en bild från vardagsrummet under fotograferingen vi hade här hemma. Men det kommer mer bilder därifrån framöver, jag passade ju såklart på att fota lägenheten när det ändå var så fin och piffad!

Annars den senaste veckan har Alva börjat förskolan igen, vi har varit på bio och sett Krakel spektakel (som både jag och Alva tyckte var jättebra trots att vi inte läst böckerna, men sångerna kände jag igen!) och Alva har börjat barndans. Tyvärr var hon inte så positiv som jag hoppades efteråt men jag håller tummarna för att hon vill ge det en till chans.

 



Sen måste jag bara lägga upp den här gulliga bilden också på Elsa och sin nya kompis Millie ♥ Jag brukar inte ha instagrambilder i bloggen men hade inte med mig någon kamera idag. Jag och Elsa besökte nämligen Marie (Willieandmillie på insta, verkligen ett instatips om man gillar inredning och fina bilder!) som jag lärt känna via instagram, så roligt att hälsa på i deras fantastisk fina hem. Vi har exakt samma smak när det kommer till det mesta så det är så roligt att vi lärt känna varandra och vi hade en supertrevlig dag där det blev mycket prat om inredning och barngrejer, och småtjejerna var så snälla hela dagen!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0