Iris lights i pasteller!

Publicerat: 2014-10-30 Kl: 16:00:11 | I kategori: Barnkläder |



 

Jag älskar de fina bollslingorna från Iris lights, vi har de vita i köket och det blir ett sånt himla mysigt ljus av dem nu när hösten kommit och det blir mörkt redan vid middagstid! Jag har länge velat ha dem i fler färger och har spanat ett tag på den här härligt pastelliga som heter Endless summer. Nog för att det inte är sommar längre, men färgerna passar året runt tycker jag och speciellt i vårt sovrum som har Ferm livings harlequintapet i mint som fondvägg!

För ett tag sedan kom just denna färg in i lager igen hos Ellis corner, och då hade vi sån tur att vi fick hem en slinga till oss, tack snälla ♥




Jag kunde inte bestämma mig för vilket vägg de ska hänga på i sovrummet, men hittade en annan fin plats. Jag tycker de är så snygga att hänga längst en hylla eller annan möbel, så det fick bli runt Elsas lilla klädställning som ska stå i hörnet i vårt sovrum! Hon har ingen egen garderob så jag tänkte hänga upp hennes klänningar iallafall, och det blev så fint med slingan runt! Nu har jag bara fotat när de är släckta eftersom det inte syns lika bra i dagljus, men de blir väldigt snygga att tända när det är mörkt ute ♥





Ljusslingan alltså från Ellis corner, kläderna är från Lindex, Småfolk och Åhlens. Jag brukar aldrig köpa rosa spets och gulligt, tror aldrig Alva burit någon sån klänning förut men nu har jag köpt matchande rosa söta klänningar med guldprickar till tjejerna som de ska ha på Elsas 1-årskalas i november, jag tänkte att det kan ju vara kul för en gångs skull att ha något lite extra även om jag i vanliga fall gillar mer färgglada barnkläder!


Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Så fint!

Undrar, är klädställningen från mio? Är så sugen på att köpa den till bönans rum :)

Kram <3

Svar: Tack fina du :) Det stämmer att det är den från Mio! Ganska liten men den var inte så dyr, 299 om jag minns rätt så löp och köp :) kram
Elin

2014-10-31 @ 14:33:39
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg
Postat av: Lisen

Har också tittat på den ställningen!! Nu har jag en gren som smyckas med de finaste plaggen men vi ska snart byta och göra iordning ett nytt barnrum o där vill jag ha denna!! Färgerna är underbara!!!!

2014-11-01 @ 23:38:00
URL: http://www.nattstad.se/LISSEBO
Postat av: Bebismamman

Fantastiskt fin! Hade passat i lillans rum som också har harlequin mint på väggarna.

2014-11-05 @ 07:42:17
URL: http://bebisblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0