Sonny angels!

Publicerat: 2014-05-27 Kl: 19:58:38 | I kategori: Barnprylar |





För något år sedan köpte jag två av dessa söta Sonny Angel samlardockor till Alva, och nu har samlingen utökats med några till sen dess! De nyare får stå i Elsas hylla även om det är Alva som leker med dem, passar väldigt bra in i hennes dockskåp.

Det finns flera olika serier av dessa, förutom djur så finns det till exempel blommor, grönsaker och marintema. Jag gillar dock djuren bäst så hittills har det bara blivit såna. De säljs i små slutna förpackningar så att man inte vet vilken man får, men det är många butiker nu som låter köparen välja och det gillar jag nog bäst eftersom jag är lite kräsen och typ vill färgmatcha haha..





Kaninen blev direkt min favorit när jag upptäckte dem första gången, men den verkade svår att få tag på och räknas till den populäraste om jag uppfattat det rätt, så den blev jag såklart väldigt nöjd med!

Jag brukar få lite frågor om vart jag köper dessa och de finns på flera olika webshopar. Mellan 79-99 kr har jag sett dem för, och så är det som sagt lite olika om man får välja vilken man vill ha eller om de säljs i sluten förpackning. Jag köpte senast från Lilla rummet , men de finns även på till exempel Modelmini och Mokkasin. Vill man köpa väldigt många så har jag även sett att Bluebox har så att man kan köpa en hel serie (12-pack) för 750 kr.





Det börjar fyllas på lite smått och gott i Elsas stringhylla! Både kortet och honeycomben ska upp på väggen sen innan allt är klart, jag har en bild i huvudet av hur allt ska se ut sen så vi får väl se när jag får tid att slutföra hennes lilla hörna!
 



Kommentarer
Postat av: Dessie - en hjärtebarnsmamma ♥

Men såååååå söta! Tack för tipset :D

Kraam & ha en myspyskväll !
Dessie - en hjärtebarnsmamma ♥
http://dessie.vimedbarn.se

2014-05-27 @ 20:43:12
URL: http://dessie.vimedbarn.se
Postat av: Jullan

Vet du?! Här i Uppsala finns en fin liten butik som säljer dessa små söta dockor. De säljer också väldigt mycket av Ingela Arrhenius saker. :) Skulle tro att det kommer att bli en del turer dit! ;)

2014-05-27 @ 23:17:59
URL: http://www.wildlake.blogg.se
Postat av: Johanna

Men vilka söta! Aldrig sett förut.

2014-05-29 @ 11:37:28
URL: http://joherman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart kan man köpa den söta lampan du har i hyllan ?

Svar: Den kommer från Lapin & me 😊
Elin

2016-03-31 @ 20:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0