En rävballerina!

Publicerat: 2014-05-21 Kl: 19:35:32 | I kategori: Barnprylar |





Igår fick vi hem ett paket från Ellis corner, tack snälla ♥ Det innehöll den här jättegulliga mjukisräven från Maileg, jag älskar ju fina mjukisdjur och kuddar av alla slag och denna var inget undantag! Däremot har jag stylat om den lite grann mot hur den ser ut i original, det fick bli en rävballerina istället! Lite kul att ha något unikt, och så är jag helt inne på mint i kombination med rosa för tillfället.

 



Här ser man före och efter. Mössan är avtagbar och halsduken satt endast fast med några få sömmar så den tog jag loss, och så lånade jag tyllkjolen från en av Alvas dockor! Tycker den blev jättesöt faktiskt och det är ju bara att byta tillbaka kläderna när man känner för det!
 
 
 
Räven fick flytta in till Elsas säng eftersom Elsa ändå inte sover där än, så det gör inte så mycket om den svämmar över av gosedjur! Det fina rådjuret kommer också från Maileg.
 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Men åhh!! såå söt <3 Trodde ett tag att den gick att köpa som ballerina och tänkte klicka hem en omedelbart ;)

Svar: Visst är den!! Men den var lätt att klä om, bara du har nåt litet tylltyg så är det lätt fixat så klick klick :)
Elin

2014-05-22 @ 11:32:08
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Veronica

Så söta!

2014-05-24 @ 18:43:19
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0