Finaste ballerinan!

Publicerat: 2014-03-04 Kl: 16:28:43 | I kategori: Barnprylar |






För några månader sedan, just innan jul så beställde jag en docka till Alva från Etsy.com. Eftersom den görs efter beställning så visste jag att det skulle ta tid att få den även om jag hoppades att den skulle hinna komma innan hennes födelsedag i januari. Nu blev det inte så men skönt att den kom fram iallafall, jag blir alltid lite nervös när jag beställer från Usa och andra ställen långt bort att det ska försvinna på vägen! Tyvärr så fick jag även betala tullavgift på nästan tvåhundra så den blev väldigt dyr i slutändan vilket var lite surt, men oj så fin ♥




Haha Andreas tycker att det är så onödigt att jag lägger upp kuddar på Alvas säng eftersom man ändå flyttar dem när hon ska sova, men jag tycker att det är väldigt roligt att lägga dit olika kuddar och dockor och göra nån fin konstellation!



Så fin så fin. Om den känns bekant så är det samma tillverkare som sytt molnet med de stängda ögonen som jag köpte för några månader sedan, ansiktet är sytt exakt likadant!
 

Kommentarer
Postat av: Christin

Vilken fin!

2014-03-07 @ 15:21:32
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Boosses

Vilken underbart söt docka! Nästan så att jag själv skulle vilja ha den ;) Vad sa Alva när hon fick den? Kram

2014-03-08 @ 00:00:46
Postat av: Nette

Åh, hittade precis till din blogg. Vilket underbart rum och helt ljuvlig docka! Älskar dockor och nallar i den stilen! Önskar jag kunde sy sådana själv, men är inte så pysslig som jag önskar :) Hur mycket kostade den innan tullavgiften? Så himla otur att du åkte på det

Svar: Vad roligt att du hittat till min blogg! Jag önskar också att jag kunde sy själv, men det är tur att de finns de som är duktigare på sånt ;) Tror den kostade nåt på 400 med frakt utan tull så den blev väldigt dyr.. Men fin är den :)
Elin

2014-03-13 @ 01:11:23
URL: http://netteh.blogg.se
Postat av: metamorphosis

Jättefin! Påminner en del om de dockor Karin Holmberg har mönster till i sin bok :)

Ang. att arrangera kuddarna - passa på medans barnen tillåter det säger jag. Snart arrangerar de (om de inte redan gör det?) efter eget huvud... ;)

2014-03-13 @ 09:24:57
URL: http://metamorphosis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0