Elsa och molnen!

Publicerat: 2014-03-25 Kl: 11:25:22 | I kategori: Hemma hos oss - Elsas hörna |





Elsa sover fortfarande brevid mig i sitt babynest, så hennes spjälsäng har inte blivit använd än. Men självklart var hon häromveckan tvungen att få kika lite på molnmobilen som jag pysslade ihop för några månader sedan, nu när hon är så stor att hon är intresserad av sånt! Hon verkade gilla den, låg och kollade och pratade för sig själv så det tar jag som ett bra betyg!




Jag har satt upp månpostern ovanför hennes spjälsäng vilket jag tycker passade väldigt bra! Jag köpte den för kanske ett år sedan men den har flyttat runt här hemma och inte fått någon bra plats tidigare.
 



Sötskruttan bland alla sina gosedjur och fina kuddar,  knappt att hon får plats haha.. Eftersom jag alltid får väldigt många frågor om vart alla gosedjur kommer ifrån så skriver jag ut det på en gång! De små kuddarna kommer från Ferm living, den rosa molnkudden och äppelkudden från Bla bla kids, rådjuret från Maileg/Ellis corner, och molnkudden från Etsy. Kanindockan får jag frågor och mail om varje vecka, den har jag köpt från Sirlig i Danmark men den har även funnits hos Miniroom.se, Alva har en likadan i gult som kommer därfrån. Båda färgerna är dock slut just nu men jag vet att den kommer att komma in igen hos Miniroom under våren så håll utkik!


 

Kommentarer
Postat av: finurligafroken

Hur söt får man vara? Härligt att hon tyckte om att ligga där och titta. Kram

2014-03-25 @ 23:09:44
URL: http://finurligafroken.blogspot.com
Postat av: Denise

Vart är den månpostern köpt? Den är så fin.

Svar: Den är köpt från modelmini.se!
Elin

2014-03-26 @ 15:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0