Ju högre upp desto finare..

Publicerat: 2014-07-20 Kl: 20:04:23 | I kategori: Hemma hos oss |





Med två barn hemma så ligger det barnprylar och leksaker exakt överallt, och golvet är ganska fullt med diverse stora saker som gåstol, babygym och lekmattor. Därför gillar jag att ha lite extra fint och välorganiserat på väggarna eftersom barnen inte nåt dit upp och det håller sig städat och fint hela tiden! Stringhyllan i köket till exempel som jag brukar flytta runt lite finprylar i, när jag blir tokig på allt som ligger på golvet lyfter jag bara blicken upp och så känns det genast lite mer lugnt i inredningsjälen haha..




Här samlas många favoriter, jag tycker det är fint med olika material som trä, glas och koppar tillsammans! Den lilla vasen kommer från hm home, skärbrädan från Snug studio och skålen från Marimekko.



Min fjädersparris lever fortfarande, jag har totalt ogröna fingrar och brukar döda alla blommor som kommer in i vårt hem, men än så länge verkar den må bra! Det fina klöverunderlägget kommer från Johanna b, glaskupan från Hm home, handen från Hay och origamin från Up the wooden hills.

 
Lampslingan från Iris lights kanske inte har den bästa platsen, jag vände mig om någon sekund och så hade Elsa fått tag och slitit ner en boll! Hon har fått väldigt långa armar tycker jag, får tag i det mesta..


Hoppas att ni får en fin söndagskväll och en härlig solig vecka! Imorgon tar vi bilen och åker på semester så det blir lite tomt här i bloggen i minst en vecka. Men följ gärna på instagram, där kommer jag säkert uppdatera lite mer. Ni som vill beställa mina prints får gärna beställa såklart, men jag kommer inte kunna maila ut fakturor eller posta förrän den 1 Augusti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0