Småfolk i vår!

Publicerat: 2014-01-07 Kl: 14:09:04 | I kategori: Barnkläder |



Eget kollage med bilder lånade från Småfolks hemsida


Nu släpps snart vårkollektionen från mitt favvomärke Småfolk i webshoparna, men redan nu kan man se kollektionen på Småfolks hemsida. Den ser verkligen jättefin ut, älskar alla mönster och glada färger! Verkligen den finaste kollektionen på länge, och jag gillar speciellt klänningarna.
 
Men som jag skrivit förut så köper jag bara på rea, så de här kläderna får jag vänta på att köpa tills i sommar då sommarrean börjar! Men jag har köpt så mycket nu på mellandagsrean så Alva borde klara sig ett tag, hon hade bara tröjor i storlek 98/104 som hon börjar växa ur så jag har köpt en storlek större, och även några klänningar i större storlek även om hon fortfarande kan ha 104/110 som hon använder nu. Däremot Elsa kommer jag att behöva köpa mer bodys till under våren trots att jag köpt en del på rean nu, men det får bli på tradera! Så ni som köper till fullpris får gärna lägga ut dem sen på tradera när era barn växt ur kläderna hehe, så kommer jag och fyndar!
 

Kommentarer
Postat av: Jennie Johansson

Åh underbara plagg!!
Saknar inlägg om Alvas julklappar :) förstår självklart om du inte har tid och att det kanske kommer framöver :)

2014-01-07 @ 19:01:45
URL: http://jennieshemochhjartan.blogg.se
Postat av: LUCY ♥

Riktigt fina färger! Kärlek!

2014-01-09 @ 12:07:21
URL: http://lucyewelyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0