Mina julklappar!

Publicerat: 2014-01-10 Kl: 20:46:07 | I kategori: Allmänt |





Jag satt och kollade igenom bilderna på Alvas julklappar som jag tog dagen efter jul, men jag har inte hunnit blogga om dem än. Det hinner jag inte nu heller, det är första gången jag sitter och slösurfar vid datorn på några dagar och jag tippar på att jag har ungefär tio minuter på mig innan Elsa vill äta igen. Däremot kanske jag hinner blogga om mina egna julklappar! Jag fick jättefina saker jag med, trots att vi säger varje år att vi knappt ska köpa något..

På bilden ovan ses den jättefina skärbrädan i form av ett moln från Snug studio som jag önskat mig! Passar jättefint i stringhyllan bland mitt favoritporslin. Jag tänkte önska mig finporslin varje födelsedag och jul, får man en tallrik eller en kopp varje gång så har man ju till slut en samling om några år!




Lite finporslin till samlingen som sagt! Jättefina skålar från Design house stockholm.



Jag äger bara halsband från H&M, så det var jättekul att få ett "finsmycke" eller vad man ska kalla det! En mammaängel med två barnänglar ♥

Sen fick jag även lite smått och gott som ett amningslinne, presentkort på en inredningbutik och prenumeration på Family living.


Nej nu är det matdags, trevlig kväll på er!
 

Kommentarer
Postat av: Desireé| homeanddesire.se

Så fint! Jag älskar muggarna från Marimekko! Vill själv ha såna! :)

2014-01-10 @ 22:56:57
URL: http://www.homeanddesire.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Men vilket fint halsband!! Och jag önskar mig också lite finporslin. Eller nåt fint porslin som man kan använda varje dag. Gillar inte alls det vi har från ikea ....
Kram

2014-01-11 @ 09:14:31
URL: http://www.elinteg
Postat av: I love polka dots

Two of every mug. I like that! :-)

2014-01-11 @ 15:53:28
URL: http://i-love-polka-dots.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej! Jag tycker din blogg verkar jättefin, dock har jag inte hunnit kolla så mkt än då jag nyligen upptäckt den! :D Jag skulle vilja tipsa dig om en leksaksaffär som har massor av fina saker till barn i alla åldrar. Det finns en hel del kul för de vuxna också! :) Ta gärna en titt i webshopen och dela på Facebook! Ha de bäst! MVH Emma

2014-01-12 @ 21:48:41
Postat av: Emma

Ja så klart.. här kommer en länk också.. ;)http://www.boinkstore.com/

2014-01-12 @ 21:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0