Alla hjärtans dag med mina fina!

Publicerat: 2014-02-14 Kl: 11:36:39 | I kategori: Alva 2-3+ år |


 



Hoppas att ni alla får en mysig alla ♥ dag! Jag vet att många tycker att det är onödigt med såna här dagar men själv älskar jag det, skulle gärna dekorera hela lägenheten med hjärtballonger och liknande om jag orkade! Tyvärr är ju Alva sjuk fortfarande så jag tillbringar dagen inne med dessa två, men det är ju inte helt fel det heller även om vi alla (förutom Elsa då..) klättrar på väggarna efter några dagar själva inomhus. Tur då att det inte är fel på Alvas fantasi för hon har hittills både byggt en rutschkana av alla soffkuddar och rullat ner i Elsas babygym som tydligen var målet, samt klätt min golvlampa med sytråd (det är ju spindelväv mamma!) och washitejp i olika färger (titta så vackert mamma!)

Vi har iallafall startat morgonen med hjärtformade mackor och lite presenter som Andreas åkte och köpte igår kväll. Badskum som vi ska prova senare idag, och en ny film med Nasse. Alva blev jätteglad för båda, och ikväll när Andreas kommer hem tänkte jag att vi skulle ha bio med alla gosedjur och popcorn och se den nya filmen!





Mina fina ♥. Bilderna i det här inlägget är ungefär två veckor gamla, och det märks verkligen på Elsa då jag tycker att hon redan ser äldre ut nu i verkligheten. För er som är intresserade av barnkläder så har Elsa en body från Småfolk, och Alva har en klänning från Liandlo!



Glöm förresten inte bort att delta i min tävling som avslutas i helgen. Du kan vinna ett presentkort värde 500 kr hos Ellis corner, och tävlingen hittar du här!
 
 

Kommentarer
Postat av: Johannas Retro

Naw stackarn! Hoppas hon mår bättre snart så de går tillbaka till vardagen igen! :)

Riktigt söta små charmtroll du har där!

Ha en fortsatt bra Alla Hjärtans Dag! Kram på dig!

2014-02-14 @ 11:39:53
URL: http://johannasretro.com
Postat av: Ida, Mamma till Kevin & gravid

Hur söta får man vara? Så fina färger på barnen :D

2014-02-14 @ 21:09:24
URL: http://idadockan.blogg.se
Postat av: jenny - gravid & mamma i nashville

Så fina barn!! <3

2014-02-15 @ 15:02:21
URL: http://jennybenny.se
Postat av: Tanja

Måste bara skriva att din blogg är så underbar att klicka sig in på. samt din instagram!
Man blir alltid på glatt och bra humör. Och för att inte tala om dina fruktansvärt söta kids.
Du inspirerar med dina inköp och inredning
Kram!!

Svar: Men tack snälla du, vad glad jag blir över din kommentar! Det är precis det jag vill med bloggen och instagram, att man ska bli glad och inspirerad :) kram Elin
Elin

2014-02-15 @ 15:45:03
Postat av: Malin - Nybliven tvillingmorsa

Så söta! :)

2014-02-15 @ 22:45:18
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Theres -sett sagt och gjort

Vilken glad-skit! :)

2014-02-18 @ 21:04:02
URL: http://settsagtochgjort.blogspot.com
Postat av: LUCY ♥

Så himla fina!

2014-02-25 @ 14:20:16
URL: http://lucyewelyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0