Woodland dolls!

Publicerat: 2014-08-06 Kl: 21:44:57 | I kategori: Barnprylar |






Enda sedan jag såg de gulliga samlardockorna woodland dolls från Lapin and me på Instagram (ja alltid instagram som gör att man får ha-begär!) för första gången så blev jag helt fast, så himla fina! Alva har en vit sedan tidigare som jag beställde från England förra året, men jag länge suktat efter de här två pastellfärgade som heter Cherry Blossom och Milky.





Nu har de äntligen hittat hem till oss, och de finns nu att köpa här i Sverige vilket ju är mycket smidigare än att beställa från England eller andra länder! De kommer från Miniroom.se och jag passade även på att beställa lite andra finheter samtidigt som passar in i Alvas nya rum med de rosa och guldfärgade molnen på väggen, men de visar jag i ett senare inlägg!



Så fina så! Jag hade tänkt att Alva och Elsa skulle få en var, men de passar ju så himla fint tillsammans så jag vill knappt dela på dem!  På bilden ses även den nya pallen från Åhlens som jag köpte i både mint och rosa, en till Elsa och en till Alva ♥


 

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Så söta :)

2014-08-07 @ 08:45:18
URL: http://blogg.loppi.se/mamabeatrice
Postat av: Jullan

Åh jag blir så shoppingsugen MEN måste hejda mig tills våran övervåning är klar. Tills dess är det bara att titta, inspireras och suktas. Ja Instagram är ett farligt ställe har jag upptäckt. :/
Men jag tycker ärligt talat att det börjar bli lite träligt faktiskt, alla skriver om samma saker och köper samma saker. Skulle faktiskt vilja se lite mera bredd eller variation och framförallt något annorlunda på alla bloggar som skriver om heminredning/barnrumsinredning och barnkläder? Allt känns så fruktansvärt tillrätta lagt så det blir tråkigt.

2014-08-07 @ 12:16:41
URL: http://www.wildlake.blogg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Så himla fina! Tro jag vet en sak till nu bönan önskar i julklapp ;)
Kram

Svar: Visst är dom, så himla gulliga! Det är ju så bra när de är i den åldern då man får bestämma presenter (finheter!) själv, Alva uppskattar inte direkt designprylar och sånt på önskelistan längre ;)
Elin

2014-08-07 @ 21:22:26
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg
Postat av: Lisen

Jag älskar miniroom😍 Pallen har jag tittat på men har ingenstans att ha den för tillfället men den är mycket snygg👍

Svar: Jag med :) Nej jag hade egentligen ingen plats heller, men ville inte riskera att den skulle sälja slut så jag köpte den ändå ;)
Elin

2014-08-07 @ 22:47:56
URL: http://www.nattstad.se/LISSEBO

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0