Ny förvaring från Ferm living

Publicerat: 2014-08-12 Kl: 20:24:14 | I kategori: Barnprylar |


 

Förvaring kan man väl aldrig få för mycket av, och speciellt inte i barnrummet! Jag har länge tänkt köpa de fina förvaringskorgarna från Ferm living, och först ut blev en rosa till Alvas rum. Men jag skulle gärna ha en svart i vardagsrummet också, så fint och praktiskt att förvara kuddar och filtar i. Elsa ska iallafall få en mintfärgad hade jag tänkt, måste ha någonstans att lägga alla hennes kuddar och gosedjur från spjälsängen på natten!

 



Alvas rum har ju inte heller direkt någon brist på kuddar och gosedjur, så en fin och praktiskt förvaring till alla dessa kändes som ett bra köp!


 
 
Jag beställde den från Miniroom.se och det här är storlek small vilket jag tycker blev lagomt även om den inte är så stor, men i barnrummet blev det perfekt!




Kommentarer
Postat av: Lisen

Älskar myshörnan och längtar tills vi kan höra liknande i lillans rum!! Hon ska bara födas först o kandke växa lite 😂

2014-08-12 @ 20:45:05
URL: http://www.nattstad.se/LISSEBO
Postat av: Elin - Livat på torpet

Har du sett att ellos har liknande? Blev nu sugen på att köpa den vita in till bönans rum. ÄR ju på jakt efter fin förvaring till alla hennes mjukdjur :)
Kram

Svar: Jag tror jag sett ellos korgar när jag spanat runt där, de har så himla mycket fin inredning nu för tiden :) En vit lät ju jättefint, passar alltid! Ska kolla dessa också vad det är för storlek, men är lite sugen på en mintfärgad först och främst :) kram
Elin

2014-08-13 @ 10:22:39
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg
Postat av: Fru Högstadius

Den är så snygg förvaringskorgen, både snygg och praktisk. Jag måste bara fråga, vart har du köpt den underbara mattan? så fantastiskt fin!

Svar: Tack snälla du! Den har jag köpt på Mio, men jag köpte den när Alva var bebis så det är nog över fyra år sen nu! Kram Elin
Elin

2014-08-13 @ 10:24:46
URL: http://fruhogstadius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0