I nya Family living!

Publicerat: 2014-08-30 Kl: 22:46:36 | I kategori: Bloggen |





Även om det bara var i ett litet hörn så måste det ju förevigas när man får äran att vara med i sin favvotidning! I nya numret av Family living kan man se min instagrambild tillsammans med några andra fina utvalda bilder ♥ Jag tycker det är så roligt att Instagram har blivit så stort de senaste åren, det känns som att det är min absolut största inspirationskälla just nu när det kommer till det mesta, och jag gillar att de flesta företag har instagram och att man kan kommunicera med varandra direkt!

Det märks att många gått över helt till Instagram men som jag skrivit tidigare så fortsätter jag blogga så länge jag har tid, det är så mycket roligare att kunna skriva längre texter och ha mer bilder här på bloggen även om det är många tusetals (Tiotusen för att vara exakt, helt sjukt!!) fler som följer mig på Instagram än här. Men bloggen är lite mer för min egen skull, jag tänker mig att barnen kommer att uppskatta att läsa den när de är vuxna!




Till vänster syns min lilla instagrambild, tack Family living ♥ Till höger syns en helsidesannons från Miniroom.se där min kaninballerina fick vara med, väldigt kul det med!


 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Så kul! Det är stort! Men det är du värd, du har både fint hemma + gör otroligt fina tryck <3
Kram

2014-08-31 @ 08:15:52
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0