Nya ugglemotiv och sänkta priser på alla mina grafiska tryck!

Publicerat: 2013-09-26 Kl: 20:21:31 | I kategori: Elina Studio - Mitt företag |




Godnatt-ugglan finns nu i två olika blå färgställningar, den här kombinationen försökte jag göra lite mer mot retrohållet, och jag provade verkligen alla slags bakgrunder som gul och grön, men till slut fick det bli blå även här.



Nu har jag äntligen äntligen fått hem mina nyaste motiv från tryckeriet, det är Godnatt-ugglan i två nya färger samt att den rosa som varit slut ett tag har återkommit i lager! Sen har jag även fått hem den svartvita ugglan, här kan man se alla mina olika motiv samt beställa. Jag håller på att knåpa ihop en egen hemsida men det tar nog ett par veckor till då jag egentligen varken har kunskap eller ork just nu, jag sitter en liten stund här och där men förhoppningsvis hinner den bli klar innan bebisen kommer för efter det lär jag verkligen inte ha tid över på ett tag!

Jag har även bestämt mig för att sänka priserna lite grann! Jag har sänkt A4 från 170 kr till det nya priset 150 kr, samt 30x40 cm från 230 kr till det nya priset 190 kr! De nya priserna gäller tills vidare.

Ännu billigare blev de motiv som jag har kvar i matt papper, jag bytte ju tryckeri för ett tag sedan och de bilder som jag har kvar från det gamla tryckeriet är nu superbilliga eftersom de inte kommer att komma in igen! Några av färgställningarna är utgående så när det är slut så är det slut. Man kan se i försäljningsinlägget som jag länkade till ovan vilka motiv som finns i matt papper, de är allra längst nere i det inlägget. Iallafall så kostar nu matt papper endast 100 kr för A4 samt 150 kr för 30x40 cm! Vissa färger finns bara någon enstaka kvar av men än så länge finns alla i lager!




Den rosa godnatt-ugglan finns nu åter i lager! Denna bild visar ett tryck i storlek 30x40 medans de två blå motiven är i storlek A4.

 
 .. och så sist men inte minst den här blå som är lite mer färgglad än den första blå godnatt-ugglan!
 



 

Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Vad heter de små dockorna med djurhattar?

Svar: Visst är de söta! Sonny angels heter de :)
Elin

2013-09-27 @ 20:46:02
URL: http://madelein.se/
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Ok tack :-)

2013-10-13 @ 16:07:40
URL: http://madelein.se/
Postat av: Janna

Hej!

Hur lång är leveranstid?
Eller kan man komma och hämta hemma hos dig?
Bor i Umeå.

Svar: Hej! Jag postar senast inom 2-3 dagar efter att pengarna syns på mitt konto, men det går även bra att hämta hos mig om man vill slippa frakten! mvh Elin
Elin

2013-10-13 @ 20:24:53
URL: http://Jannabus.blogg.se
Postat av: Janns

Jag vill beställa en Rosa godnatt-ugglan, hur ska jag nu gå till väga? Behöver den till på söndag. Är det möjligt?

Svara gärna i min blogg så jag inte missar ditt svar.
Tack.

2013-10-22 @ 18:54:29
URL: http://Jannabus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0