Lite produktbilder!

Publicerat: 2013-09-11 Kl: 22:28:34 | I kategori: Elina Studio - Mitt företag |




Produktbild på mitt motiv "paraplyet" i lila, jag hade inte så mycket tid över idag utan provfotade lite grann, får se om jag fotar om den sen på riktigt eller om det här får duga! Jag har ju en tendens att antingen slänga in alldeles för mycket prylar, eller tvärtom för lite så att det blir tråkigt. Denna blev nog för mycket medans den nedan blev lite tråkig haha..
 


Det var flera månader sedan jag fotade några produktbilder vilket beror på att jag inte haft något objektiv som passar, men nu har jag fått hem det nya och tänkte försöka hinna fota nya produktbilder på de flesta motiv framöver. Vissa har jag aldrig fotat alls, och vissa blev bara så ljusa på själva motivet att det inte ser ut som i verkligheten. Jag har precis börjat fila på en egen hemsida också, men det kommer att ta lite tid då jag bara kan sitta vid datorn korta stunder pga fogarna. Innan bebben kommer har jag som mål att hinna klart iallafall! För tyvärr så har Signerat.se som jag sålt via tidigare precis lagt ner sin verksamhet, så nu känns det ännu viktigare med en egen hemsida så fort som möjligt.

Förra veckan skickade jag in flera nya motiv till tryckeriet, den svartvita ugglan samt godnatt-ugglan i blått och brunt. När jag lägger ut dem till försäljning kommer jag även att sänka priserna lite grann, så håll utkik ni som frågat efter dessa!




"Paraplyet" i blått, denna blev visst lite suddig ser jag och lite tråkig så den ska definitivt fotas om, men jag har inte fotat denna förut så den har inte synts så mycket i bloggen! Ett av mina favoritmotiv faktiskt :)


Tack alla ni som röstat på oss i Jollyrooms barnrumstävling förresten ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0