Finaste lilla dockan!

Publicerat: 2013-09-05 Kl: 11:25:15 | I kategori: Barnprylar |





Ibland hittar man ju saker som man inte behöver men som helt enkelt inte går att motstå, så därför har den här söta lilla dockan som jag fann hos Sirlig.dk hittat hem till oss! Det är lite farligt att följa en massa fina webshopar på instagram eftersom man ser saker som ger ett starkt habegär varje dag, men oftast kan jag faktiskt motstå.

Det kanske är lite tidigt att köpa julklappar men jag tänkte faktiskt spara denna ända tills jul! Sen om det blir Alva som får den eller bebisen får vi se. Kanske hittar Alva den innan dess, hon brukar vara bra på att hitta sånt som man försökt gömma undan haha..




Ja men ni ser ju! Helt omöjligt att motstå de runda äppelkinderna och de söta kläderna ♥



 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Så söt!! Funderar också på att börja köpa julklappar redan nu. Känns "billigare" att sprida runt utgifterna istället för att klumpa ihop det i november-december ;)
Kram

2013-09-05 @ 12:03:42
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Jeanette

Oh så söt!

Har för mig att du provmålat med jotun sensitive-färgen, luktade den mindre än vanlig färg? Sist vi målade om fick alla huvudvärk här hemma så skulle vilja hitta en snällare färg så man kan vara kvar i hemmet. Vi har båda allergi och astma i familjen med.

Svar: Ja men visst är den söt! Nu var det ett tag sedan jag målade kökssoffan men jag vill minnas att det inte luktade speciellt mycket alls, inte så att jag tyckte att det var jobbigt på något sätt! Mvh Elin
Elin

2013-09-08 @ 18:15:09
Postat av: Anna

Åhh,goosh så fin! Jag är svag för alla barngrejer såhär i slutspurten av graviditeten!

Kramen!

Svar: Ja visst är den underbar, nästan så att man vill behålla den själv ;) Vad spännande att vara i slutet på graviditeten, stort lycka till med bebben!
Elin

2013-09-08 @ 19:58:32
URL: http://husprojektet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0