En av finalisterna i Jollyrooms barnrumstävling!

Publicerat: 2013-09-10 Kl: 21:03:07 | I kategori: Tävlingar |




Den här bilden från Instagram tävlar vi med! Vill ni följa mig på instagram heter jag @elinochalva där också.



Jag brukar inte tävla så ofta trots att det nu för tiden finns massor av roliga tävlingar på både bloggar och instagram, men tidigare i veckan gjorde jag det och ikväll såg jag att vi är i final i Jollyrooms barnrumstävling på Instagram, jätteroligt verkligen! Det är fem finalister varje vecka, och denna vecka är vi alltså en av dom! Så ni som vill får hemskt gärna rösta på oss, jag blir superglad för varje röst ♥
 
Här är inlägget på Jollyrooms blogg där man röstar, vi har nummer 1 och man kan rösta fram tills nästa måndag den 16/9.

Annars hade jag tänkte skriva att jag äntligen skulle pyssla ikväll, Alva har börjat på minisim och brukar vara extremt trött efter ett besök på badhuset. Fast ikväll blev det tvärtom, hon somnade vid 19 som hon brukar när hon är trött, men 19.05 hörde jag helt plötsligt små trippande fötter -"Mamma varför är det mörkt ute, jag är ju jättepigg? Jag vill göra något roligt ikväll, vad ska vi göra?" Haha, man ska nog inte planera kvällarna allt för mycket med småbarn..


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vad roligt. Klart jag röstade på dig. Håller tummarna.

Svar: Tack tack, håller tummarna jag med :) Kram
Elin

2013-09-10 @ 21:41:19
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Klart jag röstar på dig! ÄLSKAR Alvas rum :)
Kram

Svar: Tack Elin, vad gullig du är :) kram
Elin

2013-09-11 @ 08:24:20
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Mammatilltvå

Det ska vara färg glatt och det har alva i sitt rum, gav rösten till hennes :)

Svar: Tack snälla, vad glad jag blir!
Elin

2013-09-11 @ 09:20:23
URL: http://emeliejaakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0