Borta bra men hemma bäst!

Publicerat: 2013-09-04 Kl: 21:26:00 | I kategori: Instagram |




Hoppas att ni alla haft en bra helg och start på veckan. Själv har vi varit i Stockholm på bröllop den här helgen, det var en av Andreas bästa vänner som gifte sig! Vi åkte dit i fredags kväll och kom hem på söndagen, bröllopet var på Söder så vi bodde på Hotell Malmen som låg nära. Vi hade egentligen bokat på ett annat ställe men bokade det här i sista sekunden då jag kände att jag verkligen inte kan gå några sträckor pga min foglossning. Väldigt god frukostbuffé (det bästa med hotell!!) och bra service var det, vi blev uppgraderade till en juniorsvit andra natten då vi hade haft otur att få ett rum som låg ovanför baren vilken förde oljud till fem på morgonen så det kändes väldigt lyxigt! Bröllopet var hur som helst jättefint, först vigsel i en park följt av picknick med jordgubbar och champange, sen var middagen och festen på Münchenbryggeriet tror jag det hette där det bjöds på jättegod libanesisk buffé. 
 
Trots att jag inte kände mig på topp av alla krämpor och att jag dessutom hade feber och ont i halsen så var det verkligen jättetrevligt, men vi lämnade ganska tidigt efter tolvslaget någongång eftersom jag som sagt känner mig som en nittioåring för tillfället. På söndagen hade vi bokat flyg hem vid 19 tiden för att hinna gå på stan, men det var ju bara att glömma haha.. Vi gick kanske en timme eller två innan jag inte orkade längre, vääldigt olikt mig och dessutom köpte jag inte en enda pryl trots att vi kollade på massa fint från Ferm living och andra favoriter. Men vi köpte några presenter till Alva på en leksaksaffär, det var det viktigaste! Alva hade varit så trött hela kvällen men höll sig vaken tills när vi kom vid halv nio för att hon hörde att vi köpt presenter, gullungen ♥

 


Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Alva har så fiiint rum! Jag inspireras verkligen av det nu när jag inreder Ingrids rum :)
Och du är så fin med magen! Trist på krämpor. Tur att du blir belönad med en skatt <3
Kram

2013-09-05 @ 08:52:16
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0