Lite nytt på väggarna!

Publicerat: 2013-10-25 Kl: 13:16:04 | I kategori: Hemma hos oss - Alvas rum NYA LÄGENHETEN |





Jag hade ju planer på att ta ner tavellisten ovanför Alvas säng och hänga upp en stringhylla eller liknande (hyllor=förvaring=behövs alltid!) då jag tyckte att tavellisten satt lite felplacerat sen vi möblerade om med nya sängen, och brevid den fina tavlan från Littlephant (som visst inte syns..) var det bara tomt. Men sen när vi skulle bli fotade till reportaget helt plötsligt blev det bråttom att fixa till på väggarna, och någon ny hylla hann jag absolut inte köpa så det fick bli lite snabbfix med dom saker vi redan har! Den fina hushyllan flyttade jag ovanför sängen, och lejonpostern fick sitta där hyllan satt tidigare. Sen hängde jag även upp molnkrokarna som jag köpte på Åhlens för ett tag sedan, bättre sent än aldrig! Bara provisoriskt dock, vi har betongväggar så allt måste borras upp ordentligt för att sitta kvar.

Men det blev ganska bra ändå, så tavellisten får sitta kvar. Om allt går som vi planerar så kommer vi ändå inte att bo kvar här längre än något år till, så nya hyllor får bli till nästa boende isåfall!



De fina krokarna från Åhlens, jag hoppas att de finns kvar i butik så ska jag köpa en eller två till bebben också!


Trevlig helg på er som kikar in här ♥

 

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Så fint! :)

Postat av: Linda

Var har du köpt den fina och nätta tavellisten?

Svar: Den är köpt på Rusta!
Elin

2013-10-28 @ 09:57:21
Postat av: susana

vilket fint rum!! letar massa inspo nu då jag ska inreda mitt första barns sovrum

2013-11-06 @ 11:54:18
URL: http://susanas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0