Elina studio hos Miniroom!

Publicerat: 2013-11-11 Kl: 21:06:40 | I kategori: Elina Studio - Mitt företag |






Här händer det roliga grejer bakom kulisserna minsann, men nu kan jag äntligen skriva att en del av mina grafiska tryck från och med nu går att köpa hos Miniroom.se! Det känns verkligen superkul, jag gillade Miniroom från första stunden jag besökte webshopen så att få sälja mina prints där är verkligen toppen!

Så nu kan ni handla massor av julklappar från samma ställe, förutom mitt eget märke elina studio så finns det jättemycket fint från bland annat Ferm living, Sebra och Kids concept. Jag vet även några fler varumärken som är på gång som kommer att bli väldigt uppskattade, jag tipsar om dem när mer de kommer in!





Ni hittar alla mina prints hos Miniroom under kategorin Tavlor & Posters, här!


Jag vill även passa på att ge ett stort tack till Jenny som är Minirooms grundare då jag tycker att det är väldigt kul att se att hon vågar satsa på små okända varumärken och inte bara stora etablerade! Det var faktiskt därför jag fastnade för Miniroom vid första besöket (utan att veta att jag skulle börja sälja där alltså..), att det var en sån bra mix av stora och små varumärken med vissa produkter som man knappt hittar någon annanstans!



 

Kommentarer
Postat av: Caroline, 20år och blivande tvåbarnsmamma

Vad roligt! :)

2013-11-11 @ 23:38:21
URL: http://fames.se/caroline
Postat av: Johanna Retrolover

Men åh GRATTIS!!!

2013-11-12 @ 13:36:38
URL: http://retrolover.blogg.se
Postat av: Malin - allt och lite annat

Åh vad roligt, grattis! Jag gillar Miniroom, de har verkligen alla mina favoritprylar till barnen! Har inte handlat där ännu, men det blir nog inom en snar framtid. :) Speciellt nu när dina posters säljs där, du gör väldigt fina tryck måste jag säga! :)

2013-11-12 @ 20:12:25
URL: http://alltochliteannat.se
Postat av: jenny - mammaliv i Nashville

Sååå himla roligt!! Grattis!!

2013-11-12 @ 22:39:20
URL: http://jennybenny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0